Over ons

Online-Planning B.V. is een zelfstandig bedrijf dat een gedegen eenvoudige webdienst faciliteert voor het opstellen en beheren van de personeelsplanning met direct inzicht in de personeelskosten. Het biedt het kleinbedrijf de mogelijkheid tot het gebruiken van een goedkope en kwalitatieve oplossing voor personeelsplanning. Geen duur HRM pakket met allerlei toeters en bellen, waar de helft niet van wordt gebruikt.

Online Planning staat voor:

  • Eenvoud: iedereen moet er mee kunnen werken.
  • Gemak: gemak en tijdsbeparing voor organisatie en medewerker.
  • Rendement: tijdens het plannen direct inzicht in de personeelskosten.

Hoe is Online Planning ontstaan?

Het idee voor Online-Planning.nl is ontstaan in 2005. In dit jaar nam Peter Bolleman een 2e supermarkt over en kwam in de problemen met de personeelsplanning.
Er waren destijds mensen die op beide locaties werkten en op het moment dat er in de ene winkel iets veranderde werd dat in de andere niet of te laat aangepast, ook kwamen wijzigingen niet altijd door. Dit leverde een hoop problemen op.

Destijds heeft Peter Bolleman samen met Rob Kornelis, toen medewerker in betreffende supermarkt het idee gekregen om een altijd actuele planning online te zetten. Half 2005 draaide de eerste versie van de Online-Planning. Aan deze eerste versie van Online-Planning is in de loop van de tijd flink geschaafd. Het programma is volwassen geworden en heeft dus al bijna 5 jaar gedraaid in een zeer dynamische supermarktomgeving.

Toekomst

Voor ons is de Online-Planning inmiddels niet meer weg te denken uit de bedrijfsvoering, het geeft bijzonder veel inzicht in wat er binnen je bedrijf gebeurt en ook de medewerkers willen niet meer anders. We zijn er dan ook van overtuigd dat dit voor vele bedrijven de ideale oplossing is. Daarom is Online Planning momenteel bruikbaar voor meerdere sectoren en zijn wij naast supermarkten nu ook actief in de gehele retail sector. Van bakker tot schoenenwinkel. Van Zeeland tot aan Groningen.